czwartek, 23 czerwca 2016

Wakacje

Wakacje coś, na co uczniowie czekają 10 miesięcy, bardzo wyczekiwany okres w roku. Został tylko jeden dzień, aż w końcu odpoczniemy, może niektórzy z nas pojadą na jakiś wypoczynek. Dla mnie wakacje zaczynają się 5 lipca, ponieważ czekam na ten dzień cały rok. Jest to dzień niezwykle ważny, ponieważ spotkam osobę, na którą dosyć długo muszę wyczekiwać. Gdzie będę wypoczywać? Niestety, moi rodzice nie mają czasu jechać ze mną na wakacje, więc jadę na obóz. Obóz odbędzie się od 13.07.2016 do 24.07.2016 w Złotych Piaskach. Dlaczego tam? Ponieważ to miejsce zostało w moim sercu już dawno temu, jest to czwarty raz, kiedy odwiedzę Bułgarię. Z pewnością będzie post z wyjazdu. A Wy gdzie się wybieracie? 








koszulka: Bershka
spodenki: Cropp
okulary: H&M
Zapraszam na mojego instagrama;
paulina_parszewska

12 komentarzy:

  1. Super post !
    Fajnie zapowiadają się twoje wakacje :)

    PERSONALSTYLE23.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  2. Zazdrościmy Ci tej Bułgarii, bo my nigdy tam jeszcze nie byliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w te wakacje niestety nigdzie sie nie wybieram, remont mieszkania czeka :P udanych wakacji Kochana.

    http://brofashionkilla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zazdroszczę :) swietne okulary ":) www.dlifebook.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już odpoczywam od prawie 2 tygodni :D
    Pojadę pewnie nad morze:)


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ogólnie cały lipiec spędze na podóżach po Polsce i imprezach, sierpień cały na Malcie, ponieważ mój brat własnie się tam wyprowadza, więc to będą zdecydowanie najlepsze wakacje w moim życiu :) W Złotych Pisakach na obozie też byłam i w sumie trochę tęsknię za tymi imprezami i przypałami hahah

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na post z Bułgarii!
    Ja nie mam żadnych planów na wakacje. Na pewno wszystko wyjdzie spontanicznie :p W każdym bądź razie życzę Ci udanych wakacji i pozdrawiam!
    sylwiapierlak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Początkowo myślałam że czekasz na wyniki matury, bo są właśnie piątego lipca :P Zdjęcia świetne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja tam zaraz jadę do Mikołajek na rajdy a potem do Palangi ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja swoje spędzę w pracy. Miłego wypoczynku w Bułgarii. :*

    http://lekkoscumyslu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń