piątek, 10 czerwca 2016

Hejka!
Muszę przyznać, że byłam bardzo miło zaskoczona. Pierwszy post na blogu dosyć duża ilość komentarzy i wyświetleń. Nie spodziewałam się aż tak dużej liczby odbiorców, jest to bardzo miłe i zmotywowało mnie to do dalszej pracy na blogu.
Nie miałam też czasu wcześniej napisać żadnego posta, ponieważ to ostatnie tygodnie szkoły co wiązało się z ogromem nauki. Zbliżają się długo wyczekiwane przeze mnie wakacje i postaram się napisać jak najwięcej!
Kiedy w planach miałam założenie bloga, zrobiłam sesję. Bardzo prosty outfit na co dzień :). Mam nadzieję, że Wam się podoba.






Spodnie; Zara
Buty: Nike Thea 
Bluza: H&M
Bluzka: H&M
Okulary: H&M 

12 komentarzy:

  1. Tak przyznam, że miłe, szczere komentarze motywują twórcę do działania! Śliczna stylizacja, niby prosta, ale mająca coś w sobie.
    Super ;)

    Zapraszam -> http://hot-schot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Komentarze i obserwacje dają ogromnego kopa,to fakt ;) bardzo fajne zdjęcia.
    ‭juliaciesielskablog.blogdpot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  3. OOTD świetny, szkoda tylko że nie widać go dokładnie. Prawda że komentarze bardzo motywują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Może i prosty outfit ale za to bardzo efektowny, ostatnio polubiłam noszenie rozpinanych bluz, czy też wkładanych przez głowę bo są bardzo wygodne. Te przeplatane bluzki również bardzo mi się podobają, ostatnio widzę ich coraz więcej :)
    A co do motywacji,nie ma nic lepszego niż zainteresowanie i komenatrze czytelników !
    ba3wa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Outfit owszem ładny, ale jakość zdjęć niestety pozostawia jeszcze do życzenia. Oczywiście wiem, to dopiero początek, a początki bywają trudne :)
    zapraszam do siebie KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post i zdjęcia ☺ chociaż outfit nie w moim stylu to ogółem wporzo podoba mi sie 👌 http://kotosiaiblondi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny outfit :)
    Zapraszam: dearvictoriablog@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zdjęcia, mam nadzieję, że ta bluza jest jeszcze w H&M bo od dawna takiej szukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, wygodna i prosta :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń