sobota, 8 października 2016

Hejka kochani!
Dawno mnie tu nie było, niestety mój czas na to nie pozwalał. Wracam i obiecuje, że będę tu częściej.
Przyszły chłodne dni, musimy się zmierzyć z cieplejszymi ciuchami. Jednak każda pora roku ma swój urok również w modzie. Kiedy wyjeżdżałam z Anglii w sklepach były jesienne ciuchy, a nawet zimowe!
Zaczęła się szkoła a wraz z nią ogrom obowiązków, jednak niedługo wracam do UK. W końcu, bo czuję się tam jak w domu. Obiecuje, że będzie post, jak tam wygląda okres świąteczny. Przed wyjazdem jeszcze muszę się zmierzyć z masą nauki, abym potem mogła się cieszyć chwilą odpoczynku.
Czekajcie na kolejny post!

















płaszcz: New Look
spodnie: New Look 
bluzka: Primark
buty: Stradivarius 
zegarek: Softech London 
instagram: paulina_parszewska
snapchat: paulaparszewska

21 komentarzy:

  1. U mnie też mnóstwo nauki ;x Świetnie wyglądasz!

    MÓJ BLOG
    MÓJ KANAŁ NA YT

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz i bardzo ładne zdjęcia <3 Obserwuje
    http://pannakarolina78.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo podoba mi się twoja stylizacja. Mega płaszcz
    thebronzeseed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tez mam sporo nauki, ostatni rok kosmetyki :) a potem mam nadzieje, ze Anglia :D najbardziej chcialabym wrocic do Walii lub Szkocji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękny płaszcz, ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia! z chęcią zobaczę post o tym jak wyglądają święta w UK! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyglądasz! Ja nie mam czasu kompletnie na nic, ale to raczej kwestia niezorganizowania.
    http://blekitnypamietnik.blogspot.com/2016/09/review-rosegal.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia.
    Mnóstwo nauki jak chyba u każdego

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny płaszczyk, bluzka i przede wszystkim buty! Są cudoowne <3
    http://roksanaphotoechelon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny post i śliczne zdjęcia :)

    MrKulfon.BlogSpot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja :) najbardziej urzekł mnie płaszczyk w przepięknym kolorze :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też nie dawno było strasznie dużo nauki, myślałam że nie wyrobie. Fajna stylizacja i super fotki :*
    http://laurenpachnia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. ładnie

    https://skucinskaemilia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna stylizacja, płaszcz jest przeboski! Uwielbiam takie kolory, a w dodatku pięknie pasuje Ci do urody ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny płaszcz, a dodatkowo jesteś mega podobna do mojej koleżanki z klasy. :p

    Pozdrawiam, Olivia
    http://dalilahome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale mega cudowny płaszczyk! ;)
    Cała stylizacja jest świetna!
    Pozdrawiam!
    www.ksiazkowalyysa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Rewelacyjna stylizacja .Piękny płaszcz !

    Zapraszam do siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ej! Te zdjęcia, te wpisy! Twój blog to włąśnie to czego szukam! :) Super jest i w ogóle!
    Może chcesz go pozycjonować? Wpadnij, naucz się i dowiedz gdzie i jak zdobywać linki!
    www.youboost.pl

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne zdjęcia, podoba mi się ten płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  20. Wow świetnie wyglądasz :) Płaszczyk jest megaaa ;)

    OdpowiedzUsuń